Punem accent pe crearea unor condiții de muncă adecvate și ne preocupă modul în care angajații tăi își desfășoară activitatea zilnică. Succesul nostru înseamnă liniștea și siguranța ta.
Acum 7 ani, echipa Avalia făcea primul pas către conceperea unor servicii de management al securităţii şi sănătăţii muncii, de o calitate peste media pieţei. În tot acest timp am fost în contact cu diverse tipuri de companii, adaptându-ne expertiza la nevoile specifice ale acestora.
Clienţii care au beneficiat de serviciile noastre fac parte dintr-o gamă diversă de industrii, precum cea farmaceutică, turism, magazine de retail, industria hotelieră, cazinouri şi distribuţie de produse pentru curăţenie profesională. Consultanţa acordată de către angajaţii și colaboratorii Avalia se regăsește într-un portofoliu de peste 700 de firme, în cadrul cărora am evaluat peste 5000 de locuri de muncă.
Activitatea companiei noastre implică atât muncă de birou, cât şi vizite pe teren, pentru o evaluare cât mai exactă. În procesul de management al securităţii muncii pentru o companie, echipa Avalia parcurge anumiți paşi importanţi.
Primul lucru urmărit este obţinerea informaţiei prin deplasare la faţa locului şi culegerea de date. Acestui pas îi urmează etapa de analiză în funcţie de mărimea unităţii, factorii de risc identificaţi şi nivelul de risc rezultat. Odată efectuată analiza, propunem o serie de soluţii de organizare a activităţii, ultimul pas fiind implementarea celei mai potrivite variante, alese de comun acord cu angajatorul. Întregul proces este urmat de o instruire temeinică a angajaţilor de către consultanţii noştri, până la obţinerea unei funcţionări corecte a întregului mecanism. Periodic, realizăm verificări pentru a observa în ce măsură soluţiile stabilite sunt respectate şi funcţionale.
“Prin colaborarea cu echipa AVALIA , un partener serios care supraveghează atent implementarea si menținerea tuturor normelor legale de securitate, am asigurat climatul sanatos al activitatii noastre.”